Vemodigt

I dag är kattungarna 11 v och det börjar närma sig för dom att flytta.
Det känns lite vemodigt, men jag är så nöjd med valen av dom nya ägarna till dom. Alla vet jag väntar och längtar med så mycket kärlek.

I går ringde Måns matte som jag sålt från en tidigare kull, och hon skickade även några bilder på honom och han var så otroligt fin.
Och hon sa att han var så underbart go och hon älskade honom så mycket. Det värmde mitt hjärta och jag tänkte att nu är det dessa katter som ska få nya hem och bli älskade.

Ska försöka att få hjälp att lägga ut bilderna på Måns så ni får se vilken ljuvlig katt han blivit.Måns minns vi så väl för han är den enda kattunge som har morrat när vi klappat honom när han ätit :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag hjälper dig! :) Kram

2012-09-12 @ 22:14:18
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0